miércoles, 21 de marzo de 2012

ANÁLISI NEGATIU D'UN ANUNCI


ANÁLISIS CRÍTIC D'ANUNCIS PUBLICITARIS (PREMSA, RÀDIO, TV, INTERNET...)


ANÀLISI OBJECTIU. Què veiem?
Nom del producte / marca:Ikea
Eslògan /logotip: “Necesitas espacio?”
Descripció del producte i dels sus destinataris:
El que aquest anunci està promocionant es un armari per guardar sabates. Els seus destinataris podrien ser gent jove o adulta.
Identificació del medi en que apareix:
Aquest anunci esta dirigit principalment per revistes o per ser estampat en paper, el preu es el que posa en la imatge de abaix.
TIPUS DE CAMPAÑA: És una campanya de llançament de producte.
Descripció dels elements morfològics:
El fons es senzill, ja que nomes es de un sol color i els objectes que hi apareixen són dos sabates posades l'una dins l'altre.
Aspectes sintàctic - expressius:
La majoria de plànols són generals, en els dos casos.
Tractament lingüístic:
Popular
Text escrit:
No apareix cap escrit, nomes que per anunciar el producte i per dir el preu.
ANÀLISI SUBJECTIVA. Què ens  suggereix? 
Impacte del anunci:
Personalment a mi l’anunci no m’agrada ja que no el trobo molt elaborat.
Presentació del producte:
Les qualitats que es destaquen es que pots guardar les sabates en un armari per poc preu.
Públic al que es dirigeix el anunci:
En aquest cas crec que l’anunci va dirigit sobretot a els adults, que son qui es preocupen del moviliari de la casa.
Funció que realitza el text escrit/ verbal:
Expressió bàsica del missatge.
Funció que realitza la música i els efectes especials:
No te.
Recursos estètics i semàntics utilitats: s'utilitza la hipèrbole i la metàfora.
Estratègia comunicativa - persuasiva.
L'espectador participa per identificació

No hay comentarios:

Publicar un comentario