ANÁLISIS CRÍTIC D'ANUNCIS PUBLICITARIS (PREMSA, RÀDIO, TV, INTERNET...) |
ANÀLISI OBJECTIU. Què veiem? |
Nom del producte / marca:Ikea Eslògan /logotip: “Necesitas espacio?” Descripció del producte i dels sus destinataris: El que aquest anunci està promocionant es un armari per guardar sabates. Els seus destinataris podrien ser gent jove o adulta. Identificació del medi en que apareix: Aquest anunci esta dirigit principalment per revistes o per ser estampat en paper, el preu es el que posa en la imatge de abaix. |
TIPUS DE CAMPAÑA: És una campanya de llançament de producte. |
Descripció dels elements morfològics: El fons es senzill, ja que nomes es de un sol color i els objectes que hi apareixen són dos sabates posades l'una dins l'altre. Aspectes sintàctic - expressius: La majoria de plànols són generals, en els dos casos. Tractament lingüístic: Popular Text escrit: No apareix cap escrit, nomes que per anunciar el producte i per dir el preu. |
ANÀLISI SUBJECTIVA. Què ens suggereix? |
Impacte del anunci: Personalment a mi l’anunci no m’agrada ja que no el trobo molt elaborat. Presentació del producte: Les qualitats que es destaquen es que pots guardar les sabates en un armari per poc preu. Públic al que es dirigeix el anunci: En aquest cas crec que l’anunci va dirigit sobretot a els adults, que son qui es preocupen del moviliari de la casa. |
Funció que realitza el text escrit/ verbal: Expressió bàsica del missatge. Funció que realitza la música i els efectes especials: No te. Recursos estètics i semàntics utilitats: s'utilitza la hipèrbole i la metàfora. |
Estratègia comunicativa - persuasiva. L'espectador participa per identificació |
miércoles, 21 de marzo de 2012
ANÁLISI NEGATIU D'UN ANUNCI
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario